Šest območnih služb prejelo bronasto priznanje CAF
Model CAF je na evropski ravni prepoznan kot orodje uvajanja izboljšav v javni upravi. To pomeni, da omogoča izmenjavo dobrih praks ter vključevanje zaposlenih v predlaganje in izvajanje sprememb, s čimer pripomore k večjemu vključevanju, sodelovanju, soodločanju in preglednosti odločitev. Omogoča tudi boljši vpogled v že obstoječe načine delovanja in prepoznava področja za izboljšave z ukrepi za njihovo uresničitev.
Ključni rezultat samoocene je akcijski načrt ukrepov za izboljšanje delovanja organizacije. Prav zato Zavod tudi dejavno sodeluje pri tej aktivnosti že vrsto let. Naše stališče namreč je, da je skrb za kakovost edina možna strategija, kar se je še posebej izkazalo kot nuja v času kriznih epidemičnih razmer.
Dobre organizacije smo morale najti ustrezne načine, da smo se približale svojih uporabnikom. To pa pomeni vpeljavo stalnih izboljšav in inovacij. Pri tem je nadvse pomembno strateško načrtovanje in učinkovito upravljanje vseh virov, ki jih imamo na voljo. Zelo pomembna pa je tudi skrb za zaposlene, čemur na Zavodu posvečamo veliko pozornosti.
Na Ministrstvu za javno upravo že od leta 2016 poteka projekt Uvajanja sistemov vodenja kakovosti v organe javne uprave, s čimer se je začela uporaba modela CAF sistematično uvajati v slovensko javno upravo. V tem času je bil Skupni ocenjevalni okvir – model CAF uveden in ponovno uporabljen že v več kot 100 organizacijah javne uprave in širšega javnega sektorja.
Končni cilj uporabe modela CAF je prispevati k dobremu upravljanju. Organizacije, ki začenjajo vpeljavo modela CAF, se želijo razvijati v smeri odličnosti svojega delovanja in uvesti kulturo odličnosti v organizacijo.
Hvala za vaš odziv. S svojim komentarjem nam boste pomagali pri odpravi vsebinskih napak ali ponavljajočih se težav. Prosimo, da v komentarju ne navajate osebnih podatkov (kot so vaše ime, priimek ali e-naslov).