Predstavitev evropskih projektov, ki razvijajo sodobne storitve Zavoda
Komunikatorji mreže INFORM-SI skrbijo za predstavljanje evropskih projektov, osvetljujejo dobre in uspešne zgodbe ter obveščajo o razpisih in možnostih, ki jih omogočajo evropska sredstva.
Zavod s projekti in projektnimi sodelavci, financiranimi iz evropskih sredstev, razvija nove storitve in pristope, tako da nadgrajuje tudi rezultate preteklih projektov in pri tem optimalno uporablja dodeljena sredstva. Trenutno je na različnih projektih zaposlenih nekaj manj kot 100 sodelavk in sodelavcev, ki so prisotne na seji Nacionalne mreže komunikatorjev INFORM-SI predstavili prek videa.
Obiska projekta PUM-O+ v Radovljici
V dopoldanskem delu srečanja je potekal terenski obisk projekta PUM-O+, ki ga izvaja Ljudska univerza Radovljici. Direktorica LUR Mateja Rozman Amon je predstavila umestitev programa v delo Ljudske univerze, sledil pa je ogled kratkega filma »Glas mladih v programu PUM-O+«, ki so ga kot učni projekt pod vodstvom mentorjev pripravili udeleženci programa. Film temelji na njihovih izkušnjah in na nazoren način prikazuje izvajanje programa v praksi.
Aktivnosti programa so bile predstavljene tudi prek interaktivne dejavnosti Moje moči, udeleženci obiska pa so imeli na voljo tudi čas za vprašanja, deljenje izkušenj in pogledov. Srečanje je popestril obisk glasbenika Aleksandra Mežka, ki je zapel pesem Izumi se, ki je nastala leta 2000 s prvo skupino sodelujočih v programu PUM-O.
Ob zaključku obiska je Gregor Vajs, mentor PUM-O+ iz Maribora, s predstavitvijo osebne zgodbe – poti od udeleženca do mentorja – še dodatno osvetlil pomen programa.
Zavod izvedel že več kot 120 projektov
V popoldanskem delu srečanja je Zavod kot upravičenec sredstev predstavil projekte, ki jih trenutno izvajamo. Po uvodnem pozdravu mag. Jurija Snoja, vodje Štabnih služb, je bil najprej prikazan kratek film Iniciative ALMA, ki ga je napovedala Ana Klinar.
Sabrina Urnaut, vodja projektne enote, je predstavila projektno zgodbo Zavoda, ki se je začela leta 2000. Od takrat smo sami ali v sodelovanju s projektnimi partnerji izvedli že več kot 120 projektov, in sicer večinoma z evropskimi sredstvi. Zelo pomembno je bilo obdobje modernizacije v letih 2007–2013, ko smo razvili in uvedli nova področja dela, ki so danes v redni dejavnosti Zavoda. Med njimi so poleg Projektne pisarne tudi Kontaktni center, projekt Vseživljenjska karierna orientacija, Izobraževalni center in Elektronski dokumentarni sistem, s katerim smo popolnoma podprli delovanje Zavoda.
Pomemben je bil tudi projekt Svetovalci za svetovalce, s katerim smo prvič inovativno pristopili k svetovanju za brezposelne. Nove sodelavce smo izbrali iz vrst brezposelnih in jih usposobili za svetovalno delo. Razvoj dela svetovalcev se nadgrajuje v vsaki finančni perspektivi z novimi pristopi in prilagojenimi storitvami glede na aktualne potrebe brezposelnih.
S projektom je bil vzpostavljen tudi Kontaktni center kot informacijska podpora za delovanje, baza znanja in intenzivno usposabljanje projektnih sodelavcev, ki so informirali uporabnike različnih Zavodovih storitev, s tem pa razbremenili druge zaposlene v Zavodu. Kontaktni center je do danes opravil že več kot 1,2 milijona klicev.
Izobraževalni center skrbi za izobraževanja in usposabljanja tako redno kot tudi projektno zaposlenih sodelavcev na Zavodu.
Z evropskimi sredstvi razvijamo nove storitve
V obdobju 2014–2020 so bila evropska sredstva namenjena predvsem razvoju novih storitev in pristopov pri delu z uporabniki. V okviru projektov smo razvili nove specializirane storitve za dolgotrajno brezposelne (posebej za mlade) in standarde dela za delodajalce, stalno pa smo skrbeli tudi za razvoj kadrov.
S projektom Dostojno delo za vse smo z medijsko kampanjo in usposabljanjem zaposlenih in podjetnikov splošni in strokovni javnosti približali, kaj dostojno delo je in kaj to ni. Izvedli smo Dan za dvojnike, ki je brezposelnim osebam omogočil, da en dan preživijo na delovnem mestu, ki ga želijo opravljati.
Novi projekti so usmerjeni v digitalizacijo
V trenutnem obdobju Zavodovi strateški projekti predvsem prispevajo k digitalizaciji storitev in sodelovanju med različnimi institucijami. Vse to prispeva tudi k Digitalni strategiji Zavoda, katere cilj je, da bo 80 odstotkov ključnih storitev dostopnih in opravljenih digitalno.
Na dogodku je bila izvedena tudi simulacija storitve Priprava na zaposlitveni razgovor, ki sta jo izvedli Nataša Baloh kot sodelavka Kontaktnega centra in sodelavka MKRR Sergeja Kariž kot brezposelna oseba. Prav tako sta bila predstavljena še dva aktualna projekta, in sicer Platforma trga dela, ki jo je predstavila vodja Martina Rameša, in Novi storitveni model, ki ga je predstavila Gordana Kamnik.
Hvala za vaš odziv. S svojim komentarjem nam boste pomagali pri odpravi vsebinskih napak ali ponavljajočih se težav. Prosimo, da v komentarju ne navajate osebnih podatkov (kot so vaše ime, priimek ali e-naslov).