Ozaveščanje o nesprejemljivosti prisilnega dela in delovnega izkoriščanja
Jedro kampanje namreč predstavljajo velike ozaveščevalne škatle v stilu embalaž z igračami, v katerih bodo kot prodajni artikli predstavljeni profili izkoriščanih delavcev. Izpostavljeni bodo: gradbeni delavec, sobarica in kuharski pomočnik.
»Kampanja opozarja na nesprejemljivost izkoriščanja in izpostavlja nekaj poklicev, kjer se le-to najpogosteje dogaja. Koncept je nadgradnja odmevne kampanje, ki smo jo za boj proti trgovanju z ljudmi pripravili pred leti,« pravijo v Socialnem marketingu Iz principa (v okviru Združenja DrogArt), kjer so kreativno zasnovali tudi tokratno kampanjo, ki se izvaja v sodelovanju z Ministrstvom za notranje zadeve, vladnim Uradom za komuniciranje in medresorsko skupino za boj proti trgovini z ljudmi.
Ob tej priložnosti bodo delodajalci prejeli Priročnik s področja prisilnega dela, organizirana bo novinarska konferenca, vse skupaj pa bo spremljala vrsta aktivnosti na socialnih omrežjih.
Primer embalaže za ozaveščanje: gradbeni delavec

Hvala za vaš odziv. S svojim komentarjem nam boste pomagali pri odpravi vsebinskih napak ali ponavljajočih se težav. Prosimo, da v komentarju ne navajate osebnih podatkov (kot so vaše ime, priimek ali e-naslov).