Preskoci do navigacije

Preskoci do vsebine

Vaš klic se ne plača, vaš klic se vam splača

Ali veste, koliko brezposelnih, delodajalcev in drugih, ki jih zanimajo naše storitve in zakonodaja s področja trga dela, se obrne na naš kontaktni center? Okrog 85.000 na leto, pravi Milojka, ki opravlja poklic svetovalke v omenjenem centru že vse od njegove vzpostavitve v letu 2010.

V manj kot 13 sekundah ...

Brezplačno telefonsko številko 080 20 55 uporabi več kot 5.300 ljudi na mesec. Čakalna doba je v povprečju zelo kratka, saj klicatelji v manj kot 13 sekundah lahko navežejo kontakt z enim od naših strokovno usposobljenih svetovalcev, pove Nataša, ki usklajuje delo v kontaktnem centru. Rekord je malo manj kot 1.300 prejetih klicev v enem dnevu, doda svetovalka Aljoša.  

Za telefonske klice je ob ponedeljkih, torkih in četrtkih od 8. do 15. ure, ob sredah do 17. ure in ob petkih do 13. ure na voljo enajst prijaznih in motiviranih sodelavcev kontaktnega centra. Zaposleni so v okviru projekta Izvajanje storitev za brezposelne, druge iskalce zaposlitve in delodajalce, ki ga financirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada. 

Povabilo na kavo?

Marsikdaj so ljudje, ki se obrnejo na naš kontaktni center, tako zadovoljni, da se nekateri pogovori končajo kar s konkretnim klicateljevim povabilom na kavo, pripoveduje svetovalka Nina. Nasmehne se: »Včasih doživimo tudi kaj takega: Mi lahko dostavite jeklenko plina jutri, ker danes ne bom dosegljiva na domačem naslovu?« Ninina sodelavka Živa se vedno znova spominja simpatične anekdote, ko se je na telefonski številki 080 20 55 nekdo želel naročiti na zdravniški pregled: »Dober dan, sem dobil ambulanto dr. Janeza Novaka?«

»Aja, kar zvezali me boste?« pa je klicatelj na pol v šali vprašal svetovalko Emo, potem ko mu je dejala, da ga bo za dodatna pojasnila po telefonu povezala z enim od naših strokovnih področij. Milena, ravno tako sodelavka kontaktnega centra, ne pozabi klica, ki ga je ob Zavodovem dnevu odprtih vrat prejela z ene od slovenskih radijskih postaj: »Slišimo, da organizirate hitre zmenke. Od kdaj pa se ukvarjate s to dejavnostjo. Imate kakšne privlačne fante, ali kaj?«

Po več kanalih ...

V našem kontaktnem centru pomagamo do informacij široki in pestri množici uporabnikov. Med njimi so delodajalci, brezposelni in drugi, ki iščejo zaposlitev, mladi, starejši, invalidi, študentje oziroma tisti, ki se še izobražujejo, in njihovi starši, šolski svetovalci, tujci in osebe z mednarodno zaščito, kot tudi strokovnjaki, predstavniki partnerskih in drugih organizacij, ki imajo koncesijo za opravljanje storitev na trgu dela. 

Vprašanja nam lahko pošljejo tudi po elektronski pošti na naslov kontaktni.center@ess.gov.si, prejmemo jih do tisoč na mesec. Kadar ljudje potrebujejo splošne informacije, jim odgovorimo še isti dan. Če pa je potreben bolj poglobljen odgovor za konkreten primer, ga kontaktni center v sodelovanju z drugimi strokovnimi področji Zavoda priskrbi najkasneje v treh delovnih dneh. 

IZA: 24/7

V kontaktnem centru želimo s prijaznim informiranjem in razvojem novih, uporabnikom prilagojenih rešitev prispevati k večji različnosti in kakovosti Zavodovih storitev.

IZA – Interaktivna Zavodska Asistentka je na voljo 24 ur na dan, vse dni v tednu, za odgovore na splošna vprašanja o delu in pristojnostih našega Zavoda. Pomaga vam poiskati tudi informacije na naši spletni strani.

V preteklem letu ji je več kot 5.400 uporabnikov zastavilo skoraj 14.000 vprašanj. Kar v 93 % takoj ugotovi, kaj vas zanima, preostalim 7 % pa ponudi možnost dodatnega vprašanja in odgovora. 

IZA črpa iz bogate baze znanja, na kateri temelji delo celotnega kontaktnega centra, v prihodnje pa jo nameravamo še posodobiti in nadgraditi. Za bazo znanja in njeno dopolnjevanje z vedno novimi aktualnimi vsebinami vestno skrbi sodelavec Andraž: »Med najpogosteje zastavljenimi so vprašanja s področja zaposlovanja, denarnega nadomestila, programov in spodbud za zaposlovanje in podobno.« 

Spletna avatarka IZA je občasno deležna bolj osebnih vprašanj: Ali si samska? Imaš fanta? Frajerka, sem lahko tvoj prijatelj? In celo povabila na zmenek hrani v svojem spominu: Bi šla z mano na večerjo, jaz plačam? Nekateri drugi jo ogovorijo takole: Koliko si stara? Kakšno dioptrijo imaš? Kje si kupila očala? 

Polepšali ste mi dan!

Sodelavci našega kontaktnega centra ne čakajo zgolj na klice tistih, ki potrebujejo njihovo pomoč. Večkrat se zgodi, da prvi navežejo stik. Tako so poklicali več kot 720 starejših brezposelnih in jih seznanili z možnostmi spodbud za njihovo zaposlovanje. Odziv je bil zelo pozitiven. Neka gospa je bila tako vesela klica, da je vzkliknila: »Polepšali ste mi dan!«

Svetovalka Nina se je osredotočila tudi na mlade, ki so zaradi različnih težav opustili šolanje. S kombinirano komunikacijo po telefonu in elektronski pošti jih je spodbujala, naj se pridružijo programu PUM-O. Projektno učenje mlajših odraslih jim namreč pomaga, da se najkasneje po enem letu vrnejo v šolo ali odločijo za poklic, s katerim si izboljšajo zaposlitvene možnosti. 

Imate razgovor za zaposlitev?

Če ste brez zaposlitve in prijavljeni pri Zavodu, vam v kontaktnem centru omogočamo tudi telefonsko podporo pri pripravi na zaposlitveni razgovor. Se pred takšnim razgovorom sprašujete, denimo, kakšna vprašanja delodajalca lahko pričakujete? Pogrešate napotke in usmeritve? Pri roki imate brezplačno telefonsko številko 080 20 55.

Tisti, ki so že uporabili omenjeno storitev, so nam zaupali, da so bili potem v pogovoru z delodajalcem bolj samozavestni, bolje so se znali predstaviti in več so vedeli o delovnem mestu, na katerega so se prijavili. 

Motivira nas hvaležnost ...

»Naše delo je dinamično, vedno se kaj dogaja, skoraj vsak dan so novosti, vprašanja ljudi pa nam pomenijo izziv,« povzema svoje večletne delovne izkušnje v kontaktnem centru svetovalka Magda.  

»Pri delu nas motivira predvsem zavedanje, da lahko pomagamo ljudem in jim svetujemo, jih razumemo in jim ponudimo uporabne informacije, za kar smo nagrajeni z njihovo hvaležnostjo. Ljudje so zvečine zelo zadovoljni in to izrazijo s pohvalo: super ste, hvala za vašo iskreno prijaznost, zdaj mi je vse jasno in se bom lažje odločila za nadaljnje korake, brez vas ne bi šlo. Tako vemo, da dobro delamo, in to nam daje spodbudo za naprej, da si prizadevamo biti še boljši,« zavzeto pripoveduje ekipa kontaktnega centra

»Z novo energijo za kvalitetno delo pa nas napolni tudi pozitivna kolektivna klima,« soglasno zaključijo.

Poglejte si vse o kontaktnem centru.
 

Storitve kontaktnega centra za iskalce zaposlitve

 

Storitve kontaktnega centra za delodajalce

Skip Navigation LinksDomovZa medijeUspešne zgodbeVaš klic se ne plača, vaš klic se vam splača

ncips

Oglasite se v Kariernem središču. Obiščite delavnice in druge dogodke

Karierno središče

eSvetovanje

Oglejte si uporabne nasvete za iskanje zaposlitve.

eSvetovanje

eures

Obiščite evropski portal za zaposlitveno mobilnost.

EURES

FB     LinkedIn    You Tube

Spremljajte nas!

Facebook, LinkedIn,
You Tube