Preskoci do navigacije

Preskoci do vsebine

Zadovoljstvo brezposelnih glede storitev Zavoda narašča

Tudi letos smo pri Zavodu RS za zaposlovanje izvedli anketo zadovoljstva brezposelnih oseb s storitvami Zavoda. Rezultati so spodbudni, saj meritev 2019 kaže nadaljevanje pozitivnega trenda ocen. Trend dviga ocen se je začel leta 2015.

Na vprašanja je odgovorilo 5088 oseb, ki so pri Zavodu prijavljeni tri mesece ali več. Izpostavljamo nekaj ključnih ugotovitev:

  • V anketi na splošno prevladujejo relativno visoke ocene in pozitivna stališča na večini merjenih indikatorjev. Splošno zadovoljstvo z Zavodom in druge posamezne ocene so »dobre« do »zelo dobre«. Ocene so najvišje doslej. Podobno kot lani so višje ocene tudi med mladimi in višje izobraženimi.
  • Med najvišjimi ostajajo ocene svetovalcev (npr. uporabniki so z oceno 4,34 ocenili svetovalca, s katerim imajo največ stika). Prav tako so med višjimi ocene preglednosti objavljenih informacij in zagotavljanja zasebnosti na Uradih za delo.
  •  V rang srednjih ocen bi lahko uvrstili splošno oceno Zavoda.
  • Karierna središča po dveh letih blagega porasta letos ostala na enaki ravni kot lani, medtem ko je ocena Kontaktnega centra, tako kot v prejšnjih letih, v blagem porastu (predlani 3,93, lani 4,01, letos 4,05).
  • Vse ‚ne-klasične‘ oblike posredovanja informacij in svetovanja so primerjalno ostale na ravni predhodnih dveh meritev.  Podobno kot lani, imajo uporabniki najraje predstavitve prostih delovnih mest v prostorih Zavoda in hitre zmenke.
  • Komunikacija z zavodom je v največji meri še vedno osebna. Uporabniki si želijo več internetne komunikacije z Zavodom (25 %; lani in pred tem 27 %).
  • Ocena aktivne politike zaposlovanja je letos med uporabniki v porastu. 
  • Ocena spletnih strani so konstantne, izenačene s predhodnimi meritvami. Med ocenjenimi elementi so anketiranci najbolje ocenili razumljivost informacij(3,91) in preglednost (3,85), najmanjše ocene so namenili vizualnemu izgledu (3,45) in uporabnosti iskalnika (3,67). 

*Ocenjevanje je potekalo na podlagi izračunanega povprečja na lestvici od 1 do 5


anketa zadovoljstva

 

Skip Navigation LinksDomovObvestilaObvestiloZadovoljstvo brezposelnih glede storitev Zavoda narašča

ncips

Oglasite se v Kariernem središču. Obiščite delavnice in druge dogodke

Karierno središče

eSvetovanje

Oglejte si uporabne nasvete za iskanje zaposlitve.

eSvetovanje

eures

Obiščite evropski portal za zaposlitveno mobilnost.

EURES

FB     LinkedIn    You Tube

Spremljajte nas!

Facebook, LinkedIn,
You Tube