Na zavodu za zaposlovanje vodimo postopke glede izdaje in razveljavitve delovnih dovoljenj, dovoljenj za zaposlitev in delo tujcev ter postopke glede soglasja k izdaji enotnega dovoljenja za prebivanje in delo tujcev v Sloveniji.
Predložitev vlog
Na zavodu za zaposlovanje vse vrste delovnih dovoljenj izdajamo na centralni lokaciji v Ljubljani, Rožna dolina, Cesta IX/6.
Preberite več o kontroli trga dela pred oddajo vloge za delovno dovoljenje.
Vloge predložite na predpisanih obrazcih in jih lahko oddate:
- osebno pri našem Zavodu, področje izdaje delovnih dovoljenj, Cesta VI/7, Ljubljana, ali na vseh naših organizacijskih enotah po Sloveniji oziroma
- po pošti na naslov Zavod Republike Slovenije za zaposlovanje, Rožna dolina, Cesta IX/6, 1000 Ljubljana.
Ne pozabite na plačilo upravne takse. Za vloge, spise in dejanja, opravljena na podlagi veljavne zakonodaje o zaposlovanju, samozaposlovanju in delu tujcev, se plačuje taksa po Zakonu o upravnih taksah.
Če je vloga za dovoljenje popolna, moramo na Zavodu o izdaji delovnega dovoljenja odločiti najkasneje v 60-ih dneh.
Pojasnila in informacije o poteku postopkov lahko dobite neposredno pri svetovalcih, ki vodijo posamezen postopek na področju izdaje delovnih dovoljenj:
- na telefonski številki (01) 300 49 40 oziroma na telefonskih številkah svetovalcev, ki so objavljene na odzivniku;
- v času uradnih ur lahko stranke na okencu na navedeni lokaciji pridobijo splošne informacije o vlogah, prav tako lahko dobijo pomoč pri njihovem izpolnjevanju;
- v poslovnem času Zavoda imajo stranke možnost oddaje in dopolnitve vlog.
Poleg Službe za zaposlovanje tujcev daje pojasnila in splošne informacije o poteku postopka:
- Kontaktni center na brezplačni telefonski številki 080 20 55.
eVpoled v vloge za delovna dovoljenja
Elektronska storitev vam, kot poslovnemu subjektu, omogoča prikaz podatkov o oddanih vlogah za delovna dovoljenja ter vpogled v stanja vlog od sprejema do rešitve.
Po elektronski poti tako lahko:
- naročite potrdilo o vloženi vlogi;
- pridobite informacije o posamezni vlogi (stanje vloge: nerešeno/rešeno; status vloge: pripravljen, evidentiran, odposlan);
- vzpostavite elektronski kontakt s svetovalcem, ki vlogo rešuje.
Do elektronske storitve eVpogled dostopate na Portalu za delodajalce.
Če imate pri elektronskem vpogledu težave, lahko pokličete Kontaktni center na brezplačno telefonsko številko 080 20 55.